Медитеранот во ценовна војна во битката за туристи
Сите во Медитеранот, кои инаку се домаќини на 350 милиони туристи, се свесни дека немаат никакви шанси да ги достигнат цените од 2019 година со значително намалената побарувачка.
Договарање пониска цена и попусти, да, распродажба не, е сегашната филозофија на повеќето медитерански земји кои се надеваат дека и покрај пандемијата, ќе успеат да извлечат нешто од овогодинешната туристичка сезона.
Сите во Медитеранот, кои инаку се домаќини на 350 милиони туристи, се свесни дека немаат никакви шанси да ги достигнат цените од 2019 година со значително намалената побарувачка, но засега тие се спротивставуваат на линеарните намалувања, знаејќи дека немилосрдната ценовна војна носи големи жртви. Многу хотели дури преферираат да останат затворени.
Сицилија се обидува да привлече внимание со тоа што понуди да дава по една бесплатна вечер на секои три ноќи. Во Шпанија, каде странците ќе можат да одат само од 1 јули, тие најавуваат аранжмани за двајца по цена од еден, додека некои хотели, во различни земји, се обидуваат да го продадат својот капацитет по значителни попусти, а пристигнувањето важи до крајот на 2022 година.
Турција, позната по агресивно ниските цени, се соочува со дури милион празни хотелски кревети. Земјата, која очекуваше 58 милиони туристи во 2020 година, сè уште не ги откри сите карти. Но, таа не чека со скрстени раце. Турците ја започнаа т.н. телефонска дипломатија со 70 земји. Или сметаат дека здравствената состојба ќе биде клучна или ќе ја остават картата со ниски цени за подоцна, но тие го користат времето за ширење на сите релевантни информации низ сите канали.
На шпанското и италијанското крајбрежје, со исклучок на Канарските острови и Сицилија, кои добро котираат, странските гости се повеќе или помалку именка. И двете земји се многу зависни од домашните туристи и размислуваат како да ги започнат. Во Италија размислуваат за стимулации за патување во земјата од 150 евра по човек.
Дури и Словенија ќе доделува ваучери од 200 евра за одмори во земјата, што е лоша вест за сите што очекуваат гости од Словенија, вклучително и Хрватска, која е домаќин на повеќе од 1,5 милиони од нив годишно.
Грција не се истакнува со поволните цени. На пример, Туристичката организација на Германија нуди седум дена на Крит во хотели со четири и пет sвезди во летната сезона за 1.100 до 1.300 евра.
Предноста е што истиот аранжман би чинел толку многу во јуни. Дали и колку ќе се смени ситуацијата до јули, кога се очекува патувањето да оживее, најмногу зависи од вирусот, и од Германците, кои го гледаат цел Медитеран. Најголемите европски патници ги диктираат трендовите, а добра вест е што во однос на бројките веќе е на прво место.