📽 ПОСЛЕДНАТА ФОТКА ОД ДИРЕКТОРОТ НА СИМЕНС ПРЕД НЕСРЕЌАТА Компанијата што управува со хеликоптерот била вклучена во два инциденти?

Со директива од мај 2023 година било побарано тестирање и можна замена на погонските осовини на роторот на опашката на осум различни модели Bell 206L, вклучувајќи го и 206L-4. Таа директива беше поттикната од инцидент во кој хеликоптер Bell 206L доживеа губење на погонот на роторот на опашката поради дефект на зглобот, јавува Си-Ен-Ен.

8,464

Агустин Ескобар, директорот на познатата компанија „Сименс“ и неговото семејство загинаа во страшната хеликоптерска несреќа над замагелниот брег на Менхетен, дознава Си-Ен-Ен. На социјалните мрежи се појави и последната фотографија од семејството додека било во леталото пред неговото уривање во реката Хадсон.

Уште не е познато зошто се урна хеликоптерот. Семејството било во посета од Шпанија, рече градоначалникот на Њујорк Ерик Адамс на прес-конференција во четвртокот. Спасувачите направија сè што можеа за да им помогнат на настраданите.






Во несреќата загина и пилотот на хеликоптерот.

 

Хеликоптерот што се урна во реката Хадсон е изграден во 2004 година и имал сертификат за пловидбеност издаден во 2016 година кој важел до 2029 година. Компанијата што управува со хеликоптерот претходно била вклучена во два безбедносни инциденти кои ги истражувале федералните воздухопловни власти.

Со директива од мај 2023 година било побарано тестирање и можна замена на погонските осовини на роторот на опашката на осум различни модели Bell 206L, вклучувајќи го и 206L-4. „Таа директива беше поттикната од инцидент во кој хеликоптер Bell 206L доживеа губење на погонот на роторот на опашката поради дефект на зглобот“, се вели во текстот на Си-Ен-Ен.

Американската Федерална администрација за авијација, исто така, во 2022 година издаде указ за моделите Bell 206L со специфични делови, барајќи проверка и можна замена на главните ножеви на роторот на хеликоптерите.

Тоа се однесува на слоевите во сечилото што се одвојуваат поради замор на материјалот, оштетување (од удари на птици, на пример) или производствени грешки, што потенцијално доведува до откажување на сечилото на роторот.

 

Поврзани содржини