ОД ВУХАН ДОЈДЕ КОРОНАТА, А СЕГА НОЌНИТЕ ТАКСИЈА БЕЗ ВОЗАЧИ Првите 50 возила со вештачка интелигенција таксираа синоќа (ВИДЕО)
Платформата за самоуправувачко возење, „Аполо го" првпат пушти ноќно такси во Вухан, означувајќи ја новата фаза од овој комерцијален бизнис. Во мигов, со повеќе од 50 такси без возач во оптек, „Аполо го" покрива област од над 130 квадратни километри во Вухан.
Кинескиот технолошки гигант „Баиду” објави проширување на комерцијалната оперативна област и на работното време на својата такси-услуга без возач во градот Вухан во средишна Кина.
Платформата за самоуправувачко возење, „Аполо го” првпат пушти ноќно такси во Вухан, означувајќи ја новата фаза од овој комерцијален бизнис. Во мигов, со повеќе од 50 такси без возач во оптек, „Аполо го” покрива област од над 130 квадратни километри во Вухан. „Баиду” има свои пилот-услуги на „Аполо го”, и во Пекинг, Шангај, Гуангжу и Шенжен, јави Синхуа.
Baidu’s autonomous ride-hailing platform Apollo Go announced Monday that it is expanding the commercial operation area and service time of its fully driverless taxi service in central China’s Wuhan.pic.twitter.com/bQRmG0ZwL3
— Yan Xiusheng 延秀生 (@YXiusheng) December 27, 2022
Ноќното време отсекогаш претставувало една од клучните технички тешкотии во технологијата на самоуправувачко возење, бидејќи возилата имаат пречки во проценките при слаба осветленост.
Последниве години, Кина воведува сѐ повеќе начини за поголем развој и комерцијализација на технологијата на возила без возач.