ЧОКОЛАДОТО „МИЛКА“ ЛИДЕР НА РЕКЛАМНА ИЗМАМА НА ГОДИНАТА Потрошувачите тврдат дека купуваат кеса со воздух

Производителот на чоколадото,„Монделез“ (Mondelez) ја зголеми цената на алпското млечно чоколадо од 1,49 на 1,99 евра, а кратко потоа ја намали тежината на чоколадото од 100 на 90 грама. Ова, како што објави Foodwatch, претставува зголемување на цената од 48%.

447

Алпскиот бренд на чоколадо Милка доби медал за „најдрска рекламна лага“ на годината во истрагата на организацијата за заштита на правата на потрошувачите Фудвоч (Foodwatch).

„Чоколадото Милка е школски пример за таканаречена „скратена инфлација“ и токму затоа потрошувачите ја прогласија за најдрска рекламна лага на годината“, се вели во соопштението на организацијата Фудвоч.






„Скратена инфлација“ се користи за случаи кога цената на производите не се зголемуваат по секоја цена, туку се намалува нивната содржина, а се одржува истата цена.

34% од анкетираните гласале за негативната награда „Goldener Windbeutel“ да му се додели на производителот на чоколадото Милка. Windbeutel е вид десерт, а во буквален превод значи „кеса воздух/ветар“.

Производителот на чоколадото,„Монделез“ (Mondelez) ја зголеми цената на алпското млечно чоколадо од 1,49 на 1,99 евра, а кратко потоа ја намали тежината на чоколадото од 100 на 90 грама. Ова, како што објави Foodwatch, претставува зголемување на цената од 48%.

Мултинационалната компанија Mondelez го објасни зголемувањето на цената со зголемувањето на цените на какаото на светскиот пазар, како и со други фактори што влијаат на конечната цена на производот.

Фудвоч, од друга страна, го критикуваше недостатокот на транспарентност, особено кога станува збор за намалување на тежината.

-На предната страна на чоколадото пишува дека станува збор за плочка од 90 грама, но етикетата е мала и често е покриена на полиците во супермаркетите – појаснуваат оттаму.

Оваа организација за заштита на потрошувачите укажува на статистички податоци, според кои, цената на чоколадото во Германија се зголемила за околу 8% минатата година, додека во исто време „Монделез“ ги зголемил цените на чоколадото за некои производи за 64%.

На второто место на озлогласената листа на заведувачки потрошувачи е пушениот лосос на норвешката компанија, кој беше критикуван поради непочитување на законот за заштита на животните.

На третото место се најде чоколадото наречено „Менстру Чокобар“, кое им се допаѓа на жените за време на менструацијата со тврдењето дека чоколадото содржи состојки како железо и витамин Б6, кои, како што се тврди, ги ублажуваат менструалните проблеми. Според Фудвоч, нема научни докази за ова тврдење.

На четвртото место се најде популарниот маргарин Рама произведен од Флора Фуд Груп, на кој потрошувачите се противат бидејќи на пакувањето пишува дека е „100 проценти природни состојки“ иако, според Фудвоч, производот е полн со дополнителни индустриски произведени состојки.

Поврзани содржини