ЈУНАЈТЕД ГРУП ИНВЕСТИРА ВО MARQUEE TV Ќе се прошири стримингот на концерти и уметнички настапи

Marquee TV се етаблира како задолжителна апликација за љубителите на културата и главен партнер за уметничките организации кои сакаат да се поврзат со публиката преку Интернет.

416

Јунајтед Груп, водечки снабдувач на телекомуникациски и медиумски услуги во Југоисточна Европа, во вторникот објави дека направил стратешка инвестиција во Marquee TV, глобалната специјализирана услуга за стриминг за уметност и култура.

Инвестицијата е дел од финансирањето од 6,7 милиони фунти во Серија А направено од двајца инвеститори за да се забрза надградбата и глобалното ширење на платформата на Marquee TV. Лансирана во 2018 година и наречена „Netflix for the arts“, Marquee TV е водечка услуга за стриминг на изведувачки уметности во светот со претплатници во над 100 земји.






Инвестициите од холандската Јунајтед Груп и меѓународната медиумска компанија Viasat World ќе бидат искористени за подобрување на понудата на содржината на Marquee TV со повеќе оригинали и ексклузиви, особено за поддршка на најдобрите нови таленти. Marquee TV, исто така, ќе ги надградува своите апликации со нови функции, исполнувајќи го своето ветување дека ќе стане врвен придружник на уметноста.

Marquee TV го вклучува најбогатиот микс на танц, балет, опера, театар, класична музика и документарни филмови – од современи и врвни до класици. Достапно директно од продавниците за апликации и на големите ТВ платформи, мисијата на Marquee TV е да ја поврзе глобалната публика со уметноста и културата каде и да се и како и да сакаат да гледаат.

За време на карантинот, Marquee TV се етаблира како задолжителна апликација за љубителите на културата и главен партнер за уметничките организации кои сакаат да се поврзат со публиката преку Интернет. Истражувањата покажуваат дека 60% од уметничката публика стекнала навика да гледа изведби преку Интернет, а од нив 90% продолжуваат да гледаат онлајн дури и кога изведбите во живо повторно започнуваат.

Стриминзите со претплата кои се фокусираат на одредена публика или категорија на содржини пораснаа повеќе од двојно, побрзо од играчите на масовниот пазар во последните две години. Со прогнозата за целокупниот пазар за стриминг со претплата да достигне 100 милијарди фунти до 2025 година, а уметничкиот сектор само што ја започнува својата транзиција кон дигитална, Marquee TV е совршено позиционирана да се движи со двата растечки брана.

Ко-основачот и главен извршен директор на Marquee TV, Сајмон Вокер, искоментира:

– Возбудени сме што ќе го собереме овој капитал не од еден, туку од двајца брилијантни стратешки инвеститори. Јунајтед Груп и Viasat World се претприемачки организации кои разбираат што е потребно за да се успее на денешниот пазар на дигитални медиуми. Со нивна поддршка, убеден сум дека можеме да ја забрзаме нашата визија да го донесеме неверојатниот подарок на изведувачките уметности до онлајн публиката ширум светот.

-Уметноста и културата се една од последните неискористени глобални вертикали на содржина. Marquee TV ги изгради темелите на бренд кој може да ја искористи оваа можност на секој поголем пазар. Воодушевени сме што соработуваме со Сајмон и неговиот тим за да ѝ служиме на оваа извонредно вредна публика на која досега не ѝ се посветуваше доволно внимание –рече Викторија Боклаг, извршен директор на Јунајтед Груп.

Ирина Гофман, претседателка и извршна директорка на Viasat World, додаде:

– Тимот на Marquee TV има вистинска страст за моќта и потенцијалот на уметноста. Viasat World беше ран поддржувач бидејќи нашиот тим ја дели истата визија за изградба на вертикална дигитална содржина од големи размери за љубителите на глобалната уметност и за „љубопитните за културата“. Како еден од најголемите европски агрегатори и куратори на содржини, ние сме идеално поставени да ја поддржиме следната фаза на раст преку партнерства со клучни таленти, водечки меѓународни уметнички организации и големи дистрибутери.

Сезоната есен/зима 2021 на Marquee TV прикажува над 50 нови изведби со водечки светски оркестри, оперски и танцови компании и мноштво нови таленти, вклучително и ексклузивни филмови и специјални настани со билети – врз основа на нивните долгогодишни партнерства со организации како што се Лондонската филхармонија, Шкотскиот балет и танцовиот филмски фестивал во Сан Франциско, притоа воведувајќи ексклузивна содржина од Teatro alla Scala и Teatro Real, и обемни колекции од Австралиската опера и Австралискиот балет.

Marquee TV моментално е достапен на апликациите за iOS и Android, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku и Samsung со редовни лансирања на дополнителни платформи низ целиот свет.

За повеќе информации за Marquee TV, посетете ја www.marquee.tv

Поврзани содржини