СЕ ОЧЕКУВА ДЕЦАТА ДА ГИ ЗНААТ БУКВИТЕ ПРЕД ДА ТРГНАТ ВО ШКОЛО Харвардските научници предупредуваат на опасностите
Денес, децата кои одат на училиште без да знаат да читаат се етикетирани и се чувствуваат како да заостануваат во развојот. Многу е лесно да се означат некои нарушувања и да се препорачаат посети на експерти. Сè само затоа што детето не се вклопува во калапот и не е исто како другите.
Секој родител знае колку може да значи само една година во развојот на детето. Додека едногодишно дете едвај оди, тешко е да се стаса двегодишно дете. Четиригодишното дете не е мирно ни секунда, секогаш фантазира, секогаш прашува зошто, додека петгодишното дете може да седи и да слуша малку подолго.
Децата не се сменија, но нашите очекувања се променија. Тие сега одат на училиште порано отколку ние порано, а со сите тие градинки што тогаш ги немаше, децата поминуваат многу повеќе време на училиште отколку ние. Од нив се очекува да стекнат одредени знаења многу рано, дури и пред нивните развојни можности да го дозволуваат тоа. Пред 20 години децата одеа на училиште за да научат да читаат и да пишуваат. Денеска се очекува децата да седнат на клупите со азбуката во главите.
Повеќе за ова на порталот „МАЈКА И ДЕТЕ“.