📽️ ЗА НИВ ДОЖИВОТЕН СРАМ, А ЗА НЕКОИ НЕОЧЕКУВАНА ДОБИВКА Кој и како профитираше од виралната љубовна афера?

Познатиот инцидент во кој беа вклучени вработените во компанијата не беше дел од никаков маркетиншки трик, но ги преплави социјалните медиуми и „експлодираше“ толку многу што многу луѓе се збогатија на нивна сметка.

1,566

Познатата компанија Астрономер се обиде да се одбрани и да ја стабилизира целата ситуација, но предоцна. За некои, целиот овој хаос им го уништи животот, додека за други донесе популарност, следбеници и профит.

Овој случај е одличен пример за брзиот проток на информации на социјалните медиуми и профитирањето од „несреќите“ на другите луѓе. Познатиот инцидент во кој беа вклучени вработените во компанијата не беше дел од никаков маркетиншки трик, но ги преплави социјалните медиуми и „експлодираше“ толку многу што многу луѓе се збогатија на нивна сметка.






Најистакнат пример е корисничката на TикТок чие аматерско видео достигна над 74 милиони прегледи за помалку од два дена. Оваа содржина подоцна беше споделена на „Instagram Reels“, „X“ и „YouTube Shorts“, што доведе до значително зголемување на следбениците и можност за монетизација. Корисничката на гореспоменатата содржина на социјалните мрежа подоцна се појави како гостин во медиумите, учествуваше во подкасти и дополнително го монетизираше вниманието.

 

Главното прашање е кој имаше корист?

По првичното објавување, започна лавина од слични видеа, мемиња и скечеви. Коментарите постојано доаѓаа и набрзо го преплавија интернетот. Сите светски медиуми ја следеа љубовната врска. Најуспешните имаа милиони прегледи и многу нови следбеници. Она што многу медиуми го занемарија, сепак, беше дека деловниот неуспех се претвори во содржина, а потоа во средство за лична или деловна добивка за сосема непознати актери. Едно е сигурно, границите на приватноста и приватниот живот целосно се поместија, особено кога станува збор за познати и јавни личности.

Некои ја следеа содржината за забава, некои ги осудуваа, но никој не остана рамнодушен. Не беа само инфлуенсерите вклучени во оваа драма, многу глобални компании следеа сè од почеток до крај. Компаниите за дигитална аналитика како што се „Social Blade“, „Brandwatch“ и „Sprout Social“ објавија графикони за растот на интересот за Астрономер. Конкурентите како „Prefect“, „Dagster“ и „Google Cloud“ беа најсреќни. Тие ја искористија оваа ситуација за лична промоција и профит, нагласувајќи ја стабилноста, сигурноста и професионализмот.

Репутацијата повеќе не е само прашање на имиџ, таа станува дигитална и достапна вредност што лесно може да се злоупотреби и да се претвори во „дигитално оружје“ за само неколку секунди. Некои ги градат своите кариери врз доверба и стабилност, додека други ја градат својата среќа врз туѓата несреќа.

Астрономер еден ден целосно ќе се опорави, преку промени во менаџментот и враќање на довербата на деловните партнери. Моментот снимен на концертот ќе остане пример, но не само како еден од многуте светски скандали, туку и за тоа како денешните скандали не завршуваат во четири ѕида, туку во вирални објави и трендови.

Поврзани содржини