СЛЕДНИОТ АВТОМОБИЛ НЕМА ДА БИДЕ ЕЛЕКТРИЧЕН Мате Римац продаде само 50 примероци од брендот „невера“
Мате Римац неодамна откри дека неговата компанија истражува дали нејзиниот следен автомобил би можел да користи револуционерна технологија на наноцевки, при што „хемиски различни“ течни горива може да се користат за производство на електрична енергија за напојување на моторот, со што се напушта конвенционалниот распоред на батерии.
Хрватскиот бренд за автомобили „Римац“ не ги продаде сите 150 примероци од својот електричен хиперавтомобил „nevera, а неговиот наследник веројатно нема да биде електрично возило.
Според извршниот директор на компанијата Мате Римац, тоа е резултат на падот на побарувачката за хперавтомобилите.
-Почнавме да ја развиваме Nevera во 2016/2017 година, кога електричната енергија беше кул. Но, пазарното опкружување еволуираше и вкусовите се променија бидејќи националните законодавни тела и големите производители на автомобили се стремат да ги направат електричните автомобили главни. Регулаторните тела и некои производители на оригинална опрема толку многу инсистираат на тоа што приказната се промени. Работите што не ги сакаме ни доаѓаат природно, па луѓето се оддалечуваат од целата оваа присилна апликација. Секогаш сум против тоа. Мислам дека сè треба да се заснова на добри карактеристики. Затоа производот мора да биде подобар – изјави тој за „Фајненшл тајмс“.
Според него Nevera беше делумно развиен како пример за тоа што може да се постигне со мотори и батерии на возраст кога технологијата беше сè уште во повој и допрва требаше да биде целосно прифатена од главните производители.
– Имаме пазар за Nevera, тоа е најпродаваниот електричен хиперавтомобил. Веќе испорачавме повеќе од 50 автомобили од вкупно 150. Да создадовме електричен Bugatti, сигурно ќе продадевме одредена количина од нив поради марката, но таа сума немаше да биде ни приближно до проценетата сума што ќе ја продаде V16 моторот на наследникот на Chiron – вели Римац.
Тој, како што вели, не гледа закрепнување на побарувачката за електрични хиперавтомобили бидејќи главните сегменти на автомобили ќе имаат одредена лојалност кон поединечни брендови и технологии на погонски склоп, но сегментите на автомобили од високата класа бараат високо ниво на диференцијација и аналогна привлечност.
Римац неодамна откри дека неговата компанија истражува дали нејзиниот следен автомобил би можел да користи револуционерна технологија на наноцевки, при што „хемиски различни“ течни горива може да се користат за производство на електрична енергија за напојување на моторот, со што се напушта конвенционалниот распоред на батерии.
-Нашата компанија не е исклучиво електрична, туку прави се што е највозбудливо во даден момент – рече Римац, наведувајќи го ТНГ, водородот, па дури и дизелот како потенцијални горива што би можеле да се користат во оваа поставка.