ЗЛОУПОТРЕБА НА ДЕЦАТА ИНФЛУЕНСЕРИ Што покажува примерот на тригодишната Врен Елинор

„Немаме поим како тоа ќе влијае на децата во иднина, кога ќе видат дека се изложени на непознати на Интернет од самото раѓање. Но, можеме да бидеме сигурни дека тоа нема да има позитивен ефект“, тврди Ендрју Селепак, професор по социјални медиуми на Универзитетот во Флорида.

179

Како и повеќето тригодишни деца, Врен Елинор сака да си игра и да ги пресоблекува куклите и своите кадифени животни, но она што ја издвојува од нејзините врсници се нејзините повеќе од 17 милиони следбеници на ТикТок.

Како мајка на еден од најмладите и најмоќните инфлуенсери на денешницата, Жаклин Пол моментално е на удар на критиките. Ја прозиваат и креатори на содржини и експерти, велејќи дека видеата на самохраната мајка се смениле од слаткото секојдневје на малото девојче во експлоататорска содржина што може да ја загрози безбедноста на Врен на повеќе начини.






Како настана ТикТок сметката на Врен Елеонор?
Пол го започнала профилот на TikTok за да ги зачува спомените на нејзината ќерка додека растела, стои во известувањето на News Now Omaha од 2020 година. На само 18 месеци, Врен имала повеќе од 4 милиони следбеници кои исто така ја гледале како расте.

Како што растела платформата, Пол сфатила дека освен создавање содржини за забава, профилот може да стане и извор на приход. И оттука почнуваат проблемите.

Повеќе за ова на порталот „Мајка и дете“.

Поврзани содржини