„ЗАВРШИ ДИВИОТ ЗАПАД ЗА ВЛИЈАТЕЛНИТЕ“ Италија ги изедначува правилата за инфлуенсерите со оние за традиционалните медиуми

Правилата првично ќе важат за инфлуенсери со повеќе од милион следбеници.

151

Италијанските инфлуенсери и другите креатори на содржини на социјалните мрежи наскоро би можеле да бидат обврзани со истите правила како и традиционалните медиуми кога објавуваат содржина на интернет. Активностите на инфлуенсерот ќе ги следи Италијанската агенција за комуникации (AGCOM), пренесува Би-Би-Си.

Правилата првично ќе важат за инфлуенсери со повеќе од милион следбеници.






-Дивиот запад на влијателите заврши. Почнуваме со големите, но и другите ќе мора да се прилагодат – изјави шефот на AGCOM, Џакомо Ласорела за весникот „Ла Република“.

Истакнатите инфлуенсери ќе се соочат со високи казни доколку не успеат јасно да ги означат соработките со брендови или да ги откријат своите комерцијални интереси.

Предложените упатства, исто така, имаат за цел да ги заштитат децата, со нов сет на регулативи кои вклучуваат строги казни за влијателите кои не ги рекламираат правилно соработките на нивните брендови и сопствените комерцијални интереси, со казни до 250.000 евра.

Агенцијата соопшти дека нејзините мерки ќе се однесуваат на „комерцијалната комуникација и заштитата на основните права на луѓето, малолетниците и спортските вредности“.

Во случај на пласман на производи, „инфлуенсерите се должни да вметнат предупредување за рекламниот карактер на содржината“.

Минатата година во другите европски земји беа воведени построги правила за инфлуенсерите.

Во јуни, Франција донесе закон според кој инфлуенсерите би можеле да се соочат со затворска казна доколку се открие дека ги прекршиле новите регулативи за рекламирање. Тоа беше првпат работата на инфлуенсер да биде законски дефинирана во Европа.

Во октомври, Европската комисија објави дека ќе го засили надзорот врз деловните практики и активностите на влијателните, наведувајќи дека креаторите на дигитални содржини ќе мора „да ги следат фер комерцијалните практики, а нивните следбеници имаат право на транспарентни и веродостојни информации“.

Поврзани содржини