СЕ КАЧУВАТЕ ВО АВИОН И НЕ ЗНАЕТЕ КАДЕ ОДИТЕ Мистериозните патувања станаа хит во Европа, сè се распродава за 4 минути
Овој концепт првпат беше воведен во 2024 година, кога цел авион беше исполнет со членови на „EuroBonus“ кои летаа за Атина без никакви информации. Реакциите на патниците беа ентузијастички: 96% од учесниците рекоа дека би го повториле искуството.
Дали би се качиле во авион без да знаете каде патувате? Ако вашиот одговор е „да“, тогаш веројатно сте дел од растечкиот број авантуристи кои бараат автентични искуства, возбуда и патувања без однапред позната дестинација.
Феноменот на таканаречените летови со непозната дестинација сè повеќе го освојува светот, а „Скандинавските ерлајнс“ (САС) распродадоа едно такво патување за само четири минути.
– Патувањето е поврзано со откривање, а „Непозната дестинација“ е дизајнирана да ја разгори возбудата од истражувањето нови и неочекувани места. Има нешто магично во тоа да се качите во авион, а да не знаете каде ќе слетате – рече Арон Бакстром, потпретседател за производи и лојалност во САС.
Овој концепт првпат беше воведен во 2024 година, кога цел авион беше исполнет со членови на „EuroBonus“ кои летаа за Атина без никакви информации. Реакциите на патниците беа ентузијастички: 96% од учесниците рекоа дека би го повториле искуството.
Оваа година, летот полета од Копенхаген, а дестинацијата беше Севиља. Во текот на трите дена (4-7 април), патниците беа целосно потопени во изненадување, никој не го знаеше ниту градот ниту хотелот каде што ќе престојуваат. Тие можеа да ја изберат само категоријата сместување, но без конкретни информации за локацијата.
Зошто луѓето сè почесто избираат мистериозни патувања?
Овој вид патување станува сè попопуларен меѓу Европејците и низ целиот свет. Луѓето се уморни од планирање – истражување на илјадници опции, прегледи и хотели. Просечниот патник прегледува дури 141 веб-страници пред да одлучи каде да оди на одмор. Наместо слобода, тие се соочуваат со конфузија.
Сега, она што е во срцето на патувањето се враќа – изненадување, спонтаност и чувство за авантура. Еден пример доаѓа од компанијата „WizzAir“, која оваа година избра 35 патници и ги однесе на „патувањето на животот“. Дестинацијата беше Анталија, Турција, а целиот настан брзо стана вирален на социјалните мрежи.
Сè повеќе понуди во Европа
Компаниите низ цела Европа го прифаќаат трендот. „Lufthansa Surprise“ им овозможува на патниците од Минхен и Франкфурт да изберат мистериозен лет според нивниот стил на патување.
„Opodo“ нуди евтини пакети „лет + хотел“ до непознати дестинации.
Луксузната агенција „Black Tomato“ има ексклузивна понуда „Get Lost“, која ги носи патниците во оддалечените делови на светот. Платформата „srprs.me“ нуди мистериозни градови во Европа (3 до 5 дена, цена околу 240 фунти, поаѓање од Британија).
„Journee“ од Лондон овозможува индивидуални патувања со персонализација – корисниците пополнуваат прашалник и исклучуваат места или искуства што не ги сакаат. Потоа тимот го организира летот, хотелот и активностите.
Комбинација од непознатото и заедништвото
– На нашето прво патување „Непозната дестинација“, бевме особено трогнати од тоа како целосно непознати луѓе брзо почнаа да се поврзуваат. Кога ќе ги отстраните сите очекувања и ќе споделите вакво искуство, постои силно чувство на заедништво – вели Бакстром од САС.
Како да се подготвите за мистериозно патување?
Компаниите генерално даваат основни упатства како што се временските услови на дестинацијата, но не ја откриваат локацијата. Затоа, се препорачува да се спакувате како за класично четиридневно патување:
слоевита облека,
удобни панталони,
јакна и удобни чевли.
Сè друго – ќе биде дел од вашата авантура.