ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НА АДАПТИРАНО МЛЕКО КОРИСТАТ „ПРЕДАТОРСКИ“ МАРКЕТИНГ Се искористува стравот на новите мајки за да се убедат да не дојат

Група лекари и научници повикаа на построги регулативи за индустријата за млечни формули вредна 55 милијарди долари. Производителите се обвинети за „предаторски“ маркетинг кој ги искористува стравовите на новите родители за да ги убедат да не дојат.

226

Огромното мнозинство на здравствени тврдења што се користат во рекламирањето на млечните формули за бебиња ширум светот не се засноваат на цврсти научни докази, покажа студијата, што ги натера научниците да бараат продажба на замени за мајчиното млеко во обично пакување.

Студијата доаѓа веднаш откако група лекари и научници повикаа на построги регулативи за индустријата за млечни формули вредна 55 милијарди долари. Производителите се обвинети за „предаторски“ маркетинг кој ги искористува стравовите на новите родители за да ги убедат да не дојат.






Повеќе за ова прочитајте на порталот „Мајка и дете“.

Поврзани содржини