📷 📽️ ОСВОЈУВАЈТЕ НОВИ ТЕРЕНИ СО НОВИОТ „OPEL“ Премиера на електричниот „Grandland Electric AWD“

„Сега нудиме уште поголем избор со „Grandland Electric AWD“ и со тоа осигуруваме дека нашите клиенти можат да уживаат во максимална ефикасност и безбедност во различни временски услови и услови на патот, во комбинација со многу забава при возењето - изјави извршниот директор на „Opel“, Флоријан Хојтел.

197

Откако стана првиот германски производител кој овозможи секој модел да добие и електрична верзија во 2024 година, „Opel“ продолжува со својот поттик за електрификација во 2025 година. Брендот со седиште во Риселсхајм неодамна најави пристигнување на целосно електрични, високо-перформансни модели „GSE“ и сега ги прикажува првите слики од новиот „Opel Grandland Electric AWD“, првиот целосно електричен модел со амблемот „Blitz“ достапен со погон на сите тркала.

– Нашиот врвен „Grandland SUV“ е пресвртница за „Opel“, пресвртница која се покажува како исклучително популарна откако ги отворивме нарачките минатиот октомври. Купувачите веќе имаат избор помеѓу електричен погон, „plug-in hybrid“ и „hybrid“ со 48-волтна технологија. Сега нудиме уште поголем избор со „Grandland Electric AWD“ и со тоа осигуруваме дека нашите клиенти можат да уживаат во максимална ефикасност и безбедност во различни временски услови и услови на патот, во комбинација со многу забава при возењето – изјави извршниот директор на „Opel“, Флоријан Хојтел.






Како член на семејството „Grandland“, најновиот модел ужива во прекрасниот дизајн. Карактеристичното лице на брендот „Opel“, „3D Vizor“, е комбинирано со осветлениот амблем „Opel Blitz“, кој е поизразен благодарение на технологијата „Edge Light“. Новото осветлено лого е придружено и со наградуваните и водечки „Intelli-Lux HD“ предни светла со повеќе од 50.000 индивидуални елементи. На задниот дел, „Grandland Electric AWD“ го има осветлениот натпис „OPEL“.

Фото: Opel

И целосно во согласност со пристапот „Greenovation“ на „Opel“ за зачувување на сите ресурси поврзани со автомобилот, името на автомобилот повеќе не се прикажува со хромирани букви, а наместо тоа е централно врежано на задната врата. Сепак, тука завршуваат сличностите со другите модели. Аеродинамички оптимизираните додатоци на предните и задните браници, заедно со 20-инчните двобојни аеро фелни, и даваат на најновата генерација на „Grandland“ уште поспортски изглед, а дополнително го намалуваат отпорот на ветерот. Електричниот погон на сите тркала е најефикасниот аеродинамички модел кај „Grandland“, со коефициент на отпор (Cd) од само 0,278.

Четири режими на возење, моќност од 239 kW (325 КС) и опсег до 501 km (WLTP)

Внатрешниот простор кај новиот модел е подеднакво импресивен. Новиот „Grandland Electric AWD“ доаѓа со литиум-јонска NMC батерија од 73 kWh што може да се користи и може да помине до 501 km (WLTP) со едно полнење. И кога е потребно повторно полнење, потребно е само кратко запирање од помалку од 30 минути за полнење од 20% до 80% со брз полнач.

Фото: Opel

Новиот систем за погонот на сите тркала го комбинира стандардниот електричен мотор со погон на предните тркала од 157 kW (213 КС) познат од „Grandland Electric“ со дополнителен електричен мотор од 82 kW (112 КС) за задните тркала. Благодарение на оваа комбинација, возачите на „Grandland Electric AWD“ можат да очекуваат вкупна моќност од 239 kW (325 КС), максимален вртежен момент од 509 Nm и четири различни режими на возење:

• „Normal“ режим: за оптимизирање на дневната ефикасност, приоритет се дава само на предниот мотор и тркалата, максималната моќност е ограничена на 230 kW (313 КС), а максималниот вртежен момент е 450 Nm. Во зависност од барањата на возачот, задниот мотор и тркалата автоматски се вклучуваат. За време на силно забрзување (kick-down), двата мотора го искористуваат својот целосен потенцијал.

„4WD“ режим: двата мотора работат континуирано, со рамномерно распределена моќност помеѓу сите четири тркала, обезбедувајќи оптимално држење, особено на лизгави површини. „ESP“ и системите за контрола на тракцијата прифаќаат специфични поставки за подобрување на држењето. Достапни се максимална моќност и вртежен момент.

„Sport“ режим: двата мотора работат континуирано, со моќност распределена 60:40 помеѓу предната и задната оска за динамични и ефикасни перформанси. Достапни се максимална моќност и вртежен момент. Управувачот и педалата за гас исто така прифаќаат специфичното „Sport“ подесување, обезбедувајќи зголемена реакција.

„Eco“ режим: Предниот мотор и тркалата се приоритетни, максималната моќност е ограничена на 157 kW (213 КС), а максималниот вртежен момент на 343 Nm. За време на силно забрзување (kick-down), задниот мотор и тркалата автоматски се вклучуваат и двата мотора ја испорачуваат својата целосна моќност. Клима уредот и педалата за гас исто така прифаќаат „Есо“ подесување.

И додека новиот модел испорачува погон на сите тркала без емисии, сепак се одликува со возбудливо забрзување. Благодарение на двата електрични мотори, „Grandland Electric AWD“ забрзува од 0 до 100 km/h за само 6,1 секунди.

Задоволството при возење и удобноста се дополнително нагласени со амортизери со frequency selective damping технологија. Оваа единствена технологија доаѓа како стандард кај „Grandland Electric AWD“ и вклучува второ хидраулично коло во комората на амортизерите за механичко прилагодување на силата на амортизација во однос на фреквенцијата.

Во зависност од ситуацијата, условите на површината на патот и стилот на возење, тоа овозможува различни карактеристики на амортизација за удобно лизгање при високи фреквенции, т.е. при кратки удари како на калдрма или капак од шахта, како и за спортски, амбициозен стил на возење со подиректен контакт со патот при ниски фреквенции.

„Grandland“ реагира уште подиректно и моментално на секоја команда од возачот и, како што е типично за „Opel“, останува стабилен при сопирање, вртење во свиоци и при големи брзини на автопат.

ДНК-то на „Opel“ е дополнително нагласено со специфична пружина, стабилизатор, управувач и „ESC“ подесување. Така, новиот „Opel Grandland Electric“ со погон на сите тркала им овозможува на клиентите ново ниво на директна, без емисии и безбедна забава при возење.

Поврзани содржини