МОН апелира децата да се вратат на настава, се ближи крајот на учебната година
Министерството апелира учениците кои денес не се дел од часовите да ја продолжат наставата за успешно да се заврши учебната година.
Министерството за образование и наука (МОН) апелира за разумност и повторно приклучување на децата на наставата откако денеска изолирани групи ученици во неколку училишта во земјата по насоки од родителите и старателите ја бојкотираат наставата.
МОН апелира дека оваа постапка не оди во прилог на едукацијата на децата и дека секој пропуштен час, особено сега кога воспитно-образовниот процес се организира во вонредни околности и во услови на пандемија, значи пропуштено знаење, кое тешко се надоместува.
„Причината за бојкотот на наставата е неоправдана, ако се има предвид дека дигитализацијата на образованието е глобален процес кој се случува во голем број земји во светот, а Северна Македонија мора да фати чекор со современите трендови и да се приближува кон стандардите за квалитет на образование кои ги наметнуваат развиените општества. Дигитализацијата на материјалите за учење е дефинирана во новиот Закон за учебници и други наставни и дидактички материјали и предвидено е истата да се случува етапно, почнувајќи во четврто одделение од следната учебна година, така што во овој момент тоа воопшто не ги засегнува средношколците и тие немаат причина за отсуство од настава по тој основ“, се наведува во реакцијата од МОН.
Оттаму нагласуваат дека законското решение за учебниците е во целосна согласност со потребите кои ги наметнува светот во кој децата живеат, како и дека со него ќе се намали обемот на домашните задачи.
„Апелираме учениците кои денес не се дел од часовите, да ја продолжат наставата и успешно да ја завршиме учебната година. Во меѓувреме, граѓаните да продолжат да ги следат информациите кои ги објавува МОН во врска со креирањето и имплементирањето на промените во образовниот систем, бидејќи сите други извори на информации, можат да бидат неточни и од манипулативна природа, со намера да поттикнат несакани реакции токму од страна на учениците и нивните семејства“, се додава во соопштението од МОН.