ЛАНСИРАНА КАМПАЊА ЗА НОВАТА OPEL FRONTERA Компанијата го претставува новиот семеен SUV
Централниот дел од кампањата за Frontera, која може да се види на повеќе канали од денес, е 90-секундна „херојска“ реклама: Млад татко влегува во мала продавница за играчки и стрипови. Неговиот поглед паѓа на магичен стрип. На корицата: новата Frontera. И стрипот оживува, ја објаснуваат од Опел кампањата за новиот модел велејќи дека „Frontera е многу повеќе од ѕвезда од стрипови: таа е секојдневен херој на кој клиентите можат да сметаат“.
Опел ја започнува својата медиумска крос-кампања низ Германија за да го претстави новиот модел Opel Frontera. Според компанијата новата Frontera е „совршен семеен SUV, но е направен поинаку“.
„Додека многу современи автомобили стануваат сè покомплицирани и поскапи, Frontera нуди токму она што навистина им е потребно на повеќето клиенти: просторност, се фокусира на основните работи, интуитивен за користење и пред сè достапен“, велат од Опел.
Компанијата порачува дека „накратко: семејниот, електрифициран SUV на Opel е подготвен за секојдневни авантури. Во соработка со креативната агенција Jung von Matt, Opel на забавен, шеговит начин покажува дека Frontera е многу повеќе од ѕвезда од стрипови: таа е секојдневен херој на кој клиентите можат да сметаат“.
Rebecca Reinermann, маркетинг менаџер на Opel and Vauxhall смета дека ова новата Frontera допрва ќе ги покаже своите „предности и супермоќи“.
– Новата Opel Frontera е секојдневен херој кој семејствата го бараат. Со својот робустен дизајн, просторност, електрифицирани погонски склопови и достапност со прифатлива цена, тоа е автомобил дизајниран да се справи со Вашите секојдневни животни авантури. Во соработка со нашата креативна агенција Jung von Matt ги покажуваме нејзините супермоќи на смел нов начин. Резултатот? Frontera како суперхерој во сопствената приказна, свежа, неочекувана и директна фокусирана на предностите за клиентите од нашето најново лансирање. Веруваме дека ова ќе ја позиционира нашата нова Frontera високо кај нејзината целна група и ќе продолжи да го гради индентитетот на нашиот бренд, што луѓето сега јасно го поврзуваат со Opel – изјави Rebecca Reinermann.
Компанијата појаснува дека кампањата за новиот модел е како „кога светот на стриповите станува реалност“.
„Централниот дел од кампањата за Frontera, која може да се види на повеќе канали од денес, е 90-секундна „херојска“ реклама: Млад татко влегува во мала продавница за играчки и стрипови. Неговиот поглед паѓа на магичен стрип. На корицата: новата Frontera. И стрипот оживува. Во кратки секвенци и од слика до слика, Frontera покажува што може да направи. Мислите на таткото стануваат реалност: „толку многу простор. Се користи лесно. Се полни брзо. Одлични светла. Простор за седуммина. Неверојатни седишта – импресивно!“ Со разиграниот стил на стрип, краткиот филм ја позиционира Frontera како врвен суперхерој, подготвен за сè што секојдневниот живот им го носи на семејствата во однос на потребите за мобилност“, се вели во соопштението.
Потоа во текстот се наведуваат некои од карактеритистиките кои ги нуди новиот модел.
„Вистинската супермоќ на Opel Frontera е нејзиниот фокус на основните работи во секој детаљ. Ова започнува со јасниот, робустен изглед и продолжува во воздушестиот, флексибилен ентериер. Бројни решенија кои се исто толку паметни колку што се и практични. Frontera овозможува до околу 1.600 литри простор за багаж. Со патентираната функција Intelli-Seat за возачот и совозачот, Opel повторно ги прави иновациите за седиштата достапни за широк спектар на клиенти. Покрај тоа, инфозабавниот систем и другите системи кај Frontera, за разлика од многу нови патнички автомобили, можат да се управуваат лесно и интуитивно. На пример, Frontera Hybrid од основно ниво на опременост доаѓа со станица за паметни телефони како стандард што им овозможува на патниците да го користат својот мобилен уред како извор на инфозабава“, велат од Опел.
Новата Frontera има и електричен погон, а еве што вели компанијта во однос на полнењето и батеријата:
„Секоја Frontera е електрифицирана, што ја прави поефикасна и во исто време погодна за секојдневна употреба. На пример, целосно електричната Frontera Electric со моќност од 83 kW (113 КС) и батерија од 44 kWh (употреблив капацитет) може да помине до 305 km (според WLTP) со едно полнење. За да се наполни батеријата до 80% од капацитетот потребни се само 26 минути на станица за брзо полнење од 100 kW DC. А со верзијата со долг опсег, што ќе следи во иднина, ќе биде можно да се поминат до околу 400 km (привремен податоци за опсегот, според WLTP) пред електричниот автомобил треба да се полни“.
Од Опел порачуваат дека, како што велат, Frontera е вистински секојдневен херој.
„За кампањата не е потребна дополнителна изјава или слоган, поради што одговорните намерно се воздржаа од нивно користење. Името Frontera кажува сè. Таа претставува нов вид фокусирана мобилност, слобода и безбедност. Оваа централна порака е пренесена преку рекламните мерки на кампања на новата Frontera кои сега можат да се видат и слушнат: од ТВ, кино и радио спотови до дигитални и социјални медиуми, печатени реклами и постери за надворешни активности во големи размери“, соопштува компанијата.
Од Опел велат и дека „со својата извонредна графичка имплементација во стрип стил, кампања за новата Fronterа го продолжува свежиот и неконвенционален начин на новите маркетиншки кампањи како што се ‘Yes, of Corsa’ и „#GOGRAND“, со кои Opel и Jung von Matt веќе успешно го позиционираа најпродаваниот мал автомобил Opel Corsa и новиот врвен SUV Opel Grandland“.