🎥 КАКО БИ ИЗГЛЕДАЛА РЕКЛАМАТА НА СКОПСКО АКО ЈА РЕЖИРАВТЕ ВИЕ? Новата реклама ја режираа граѓаните
Кога требаше да ги прославиме овие 100 години и да им посакаме добредојде на наредните 100, си го поставивме прашањето: Зошто само да правиме реклама за луѓето, кога можеме да ја направиме заедно со нив?, рекоа од компанијата.
Пред еден век СКОПСКО го започна своето патување. И во овие 100 години успеа да прерасне во бренд кој е составен дел од сите наши животи.
– Она што е најважно е дека неговиот успех се должи на сите вaс кои сте дозволиле СКОПСКО да биде дел од вашите убави моменти и со децении ја пишувате неговата успешна приказна. Затоа, кога требаше да ги прославиме овие 100 години и да им посакаме добредојде на наредните 100, си го поставивме прашањето: Зошто само да правиме реклама за луѓето, кога можеме да ја направиме заедно со нив? Па така тргнавме низ нашите градови, низ местата каде што СКОПСКО живее — седнавме на пиво, во парк, на улица, во маало, во чаршија, на плоштад. Патувавме низ земјата, интервјуиравме стотици луѓе и ги прашавме: „Како би изгледала рекламата за СКОПСКО ако ја режирате вие?“ Ги собравме идеите и ги претворивме во кампања — создадовме заедничка визија за СКОПСКО, реклама направена од луѓето – велат од компанијата.
Во рекламата на Дејан не постои топло пиво, па ни на 50 степени, кај Влатко секое маало има пиводрон достава, а во рекламата на Ина Скопско се телепортира до најблиските дури и кога се најдалеку.
– Сите овие сцени од спотот се базирани на вашите идеи и без разлика колку невозможно или откачено да звучат тие го прават СКОПСКО вашето пиво! Бидејќи цел еден век СКОПСКО сте сите вие! За наредните 100, Скопско и сѐ е можно! – додаваат од компанијата.