ИСПОВЕД НА ЕТАН ХОУК ЗА ПОНИЖУВАЧКИОТ РАЗВОД СО УМА ТУРМАН Актерката од „Кил Бил“ не сака да го оговара бившиот сопруг
Разводот на Етан Хоук и Ума Турман останува една од најпоучните холивудски лекции за тенката линија меѓу уметноста, егото и домот.
Беше тоа љубов што се роди на сетот на филмот „Гатака“, а потоа се крена на пиедестал со медиумски сјај и очекувања. Во ново искрено интервју, актерот Етан Хоук ја отвори тема што ретко ја допира – јавната разделба со актерката Ума Турман, која, вели, му била „понижувачка“, дури и кога вниманието било позитивно.
Тие се венчаа во 1998 година, а по разделбата пет години подоцна, разводот беше финализиран во 2005 година. Овие податоци денес звучат фактографски студено, но тоа се години и години присуство на насловни страници на таблоидите и лутина што не може да се скрие.
Етан се жали после цели две децении
Хоук објаснува дека славата создава „замислена интимност“: опасна и возбудлива, но нестабилна „како летен камп“. Штом светлата ќе се изгасат, остануваат само двајца луѓе со реални слабости и недоиспани ноќи.
Во годините кога ја живееше најголемата професионална афирмација, неговиот приватен живот се расплетуваше пред публиката — и тоа, признава, било чувството што го понижило најмногу.
Ума Турман, пак, избра тишина и достоинство. Ретко коментира за поранешниот сопруг и постојано нагласува дека не сака да каже ништо што би му наштетило на таткото на нејзините деца. Нивните наследници — ќерката Маја Хоук и синот Левон Хоук — пораснаа под постојаниот притисок на славните родители, но со јасна порака дека мирот во семејството е поважен од секоја таблоидна битка.
Се сеќава ли „понижениот“ на врската со дадилката?
Во позадина на таа драма, упорно се ширеа гласините за близината меѓу Хоук и дадилката на семејството, Рајан Шоухјуз — приказна што медиумите ја „џвакаа“ со години. Подоцна, во 2008 година, Хоук и Шоухјуз се венчаа, што само го разгоре впечатокот дека во Холивуд приватноста е валута што се троши пребрзо, а вистината секогаш стигнува со задоцнување.
И денес, кога се погледнува наназад, се гледа едноставна, човечка равенка: страста на сетот не е гаранција за трајност во домот. Хоук ја сфатил таа лекција во зрелост и саморефлексија, признавајќи дека вниманието на јавноста знае да биде најостриот скалпел. Турман ја претвори својата воздржаност во штит, со кој ги чува децата од бурите што ги носи славата.
Приказната што некогаш беше „совршена“ за насловни страници денес е само потсетник дека зад црвениот килим стојат луѓе што се обидуваат да останат свои. Разводот на Етан Хоук и Ума Турман останува една од најпоучните холивудски лекции за тенката линија меѓу уметноста, егото и домот.