Партнерството обединува два реномирани бренда кои имаат долгогодишна и успешна историја и симболизира обединета амбиција да ги користат иновациите на двата бренда и водечките способности за рафинирање на победничка формула, како на тркачката патека, така и на градските улици.
Соработката на Gulf со McLaren започна во 1968 година и продолжи до крајот на сезоната 1973 година со успех и во Формула 1 и во серијата Can-Am, со повеќе од 40 победи. Партнерството потоа беше обновено за Ле Ман во 90-тите години, со познатиот McLaren F1 GTR кој возеше во боите на Gulf во текот на целата деценија.
Глобално признат и доверлив бренд со препознатливиот портокалов диск, Gulf сега е синоним ширум светот за производи со висок квалитет, иновации и техничка извонредност, усогласувајќи се директно со клучните атрибути на McLaren.
Од 2021 година, Gulf ќе стане префериран снабдувач на лубриканти за McLaren Automotive, каде за сите автомобили ќе бидат користени Gulf лубрикантите и Gulf горивата оптимизирани за мотори со високи перформанси. Gulf брендот ќе биде исто така прикажан на сите McLaren Automotive PURE настани за клиенти кои ќе се одржуваат низ целиот свет, на опремата на тимот и во малопродажбата.
Покрај тоа, мал и ексклузивен број на клиенти ќе добијат можност да имаат свои рачно бојадисани суперавтомобили „McLaren“ од страна на McLaren Special Operations, со иконските бои на Gulf тркачкиот тим од 90-тите кои ќе потсетуваат на F1 GTR Le Mans автомобилот од тоа време.
За почеток на партнерството, брендот Gulf ќе биде интегриран во тимот на McLaren Формула 1 од британското Гран-при 2020 година в петок 31 јули – недела 2 август. Логото ќе биде претставено и на опремата на персоналот на McLaren Ф1 во текот на сезоната, вклучително и преку возачите на трките Ландо Норис и Карлос Саинз и екипажот на Пит Мекларен. Gulf брендот ќе се појави и на капаците на моторот и на крилните ретровизори на тркачките автомобили McLaren MCL35.
Мајк Џонс, извршен директор на Gulf Oil, изјави:
„Ова е многу возбудливо партнерство што го враќа брендот Gulf во елитните моторни трки. Книгите за историја се полни со извонредни приказни кои раскажуваат за тоа што постигнале Gulf и McLaren во минатото. Сега сме повторно заедно за да го напишеме следното поглавје на ова уникатно партнерство. Горди сме што работиме заедно со бренд што ги споделува нашите идни аспирации и нашата амбиција за иновации и на патот и на тркачката патека. Со нетрпение чекаме да работиме заедно и да ги развиваме водечките способности на Gulf и на McLaren“.
Зак Браун, извршен директор на McLaren Racing, рече:
„Задоволни сме да го пречекаме Gulf во McLaren и повторно да обединиме двa иконски бренда во ново и возбудливо партнерство. Gulf е дел од историјата на McLaren и се добро познати по нивната иновација и техничка извонредност во индустријата, која совршено се усогласува со McLaren. Со нетрпение очекуваме да започнеме со нашето партнерство оваа сезона“.
Мајк Флевит, извршен директор на McLaren Automotive, изјави:
„Убаво е да се биде во можност да го пречекаме Gulf, по долго историско партнерство, кое со текот на годините го постави името Gulf да украсува многу патни и тркачки автомобили во McLaren. McLaren има богата историја на работа со партнери кои се лидери во својата област и ние сме повеќе од задоволни да го продолжиме овој тренд преку нашето обновено партнерство со Gulf. Како McLaren, името Gulf е синоним ширум светот за техничка извонредност и иновација придружена со возбудата за тркање.
Секој суперавтомобил ќе има гориво и лубриканти од Gulf кога ќе го напушти центарот за производство McLaren и знам дека нашите клиенти ќе бидат воодушевени што ќе можат да работат со нашиот уникатен тим за персонализација на нивните автомобили, со опција да бидат еден од ретките што ќе можат да ги персонализираат нивната суперавтомобили McLaren во иконските бои на Gulf“.
Владимир Стајиќ, основач и генерален директор на Gulf Oil во РСМ, вели:
„Ја препознавме извонредноста на Gulf Oil како водечка компанија во својата класа и тоа беше клучниот момент да одлучиме да го донесеме брендот Gulf овде во Македонија. Ова партнерство само ја потврдува нашата одлука и ни отвора нови можности за работа и дополнително развивање на нашиот бренд“.