Европските пиварници стравуваат од горчливо лето
Баровите се затворени, откажани се концерти и натпревари и сето тоа ја намали потрошувачката на пиво.
Европските пиварници, големи и мали, стравуваат од катастрофален пад на приходите во наредните месеци.
Баровите се затворени, откажани се концерти и натпревари и сето тоа ја намали потрошувачката на пиво.
– Кога е убаво времето надвор, продавате пиво – вели Максим Костил, претседател на француското здружение на пивари.
Франција е позната по своите вина, но продажбата на пиво е во пораст во последните години.
Дури и доминантните европски пиварници веќе страдаат од недостаток на продажба на пиво во баровите и рестораните, но поради серија откажани летни фестивали, концертни турнеи и други настани во потоплите месеци, најлошото допрва доаѓа.
Холандскиот гигант „Хајнекен“ веќе бележи пад на продажбата од два проценти во првиот квартал годинава.
– Очекуваме уште поголемо негативно влијание во вториот квартал – велат од фабриката.
Најголемата германска пивара „Радебергер“ предупредува дека купувањето пиво во супермаркетите за домашна употреба воопшто не може да ги надомести огромните нарачки од професионалци.
– Се сомневаме дека ситуацијата нема да се подобри во наредните недели – рече портпаролката на компанијата.
Германските власти дури размислуваат да го одложат минхенскиот Октоберфест. Организаторите велат дека тие ќе донесат одлука во јуни.
Бруно Торес, еден од француските производители на „крафт“ пиво, вели дека кризата со коронавирусот не е ништо помалку од катастрофа.
Тој обично произведува 560 хектолитри пиво годишно, а сега никој ништо не купува. Тој има нешто на своја сметка од минатогодишниот профит, па вели: – Ако ова заврши до април, ќе бидаме во ред. Но, ако не, ќе биде многу тешко”.
Костил не сака да шпекулира колку помали пиварници ќе банкротираат, „но веќе е безбедно да се зголеми потрошувачката на алкохол во карантин“.
– Пивото не е меѓу оние производи кои луѓето го купуваат кога се затворени – додаде тој.
Германските пиварници исто така може да се соочат со масовни отпуштања, изјави Холгер Ајхел, претседател на Германската федерација на производителите на пиво.
Во март продажбата е за 9,4 проценти пониска во однос на истиот период лани.
И извозот опаѓа. Двата најголеми странски пазари за Германија, кинескиот и италијанскиот, кои заедно трошат повеќе од пет милиони хектолитри германско пиво, а двете држави се тешко погодени од ковид-19.
Сепак, некои германски пиварници, како што е баварскиот „Волкаш“, ги поттикнуваат потрошувачите да купат безалкохолно пиво.
– Ние алкохолот им го даваме на лекарите и болниците во регионот за да произведат средства за дезинфекција на рацете – рече директорката Каролин Дол.