ЌЕРКАТА НА РОБИН ВИЛИЈАМС ГИ МОЛИ ЛУЃЕТО ДА ПРЕСТАНАТ ДА Ѝ ИСПРАЌААТ ВИДЕА ОД АКТЕРОТ Режисерката ги критикува верзиите на нејзиниот татко генерирани од ВИ
Ќерката на Робин Вилијамс, режисерката Зелда Вилијамс, ги моли луѓето да престанат да ѝ ги испраќаат видеата генерирани од вештачка интелигенција на нејзиниот татко
Зелда Вилијамс, ќерката на Робин Вилијамс, во објава на социјалните мрежи ги замоли луѓето да престанат да ѝ ги испраќаат видеата генерирани од вештачка интелигенција од нејзиниот татко, славниот американски актер и комичар кој почина во 2014 година.
– Ве молам, само престанете да ми испраќате видеа генерирани од вештачка интелигенција од мојот татко – објави Зелда Вилијамс на својот Инстаграм профил.
– Престанете да верувате дека сакам да го видам ова или дека ќе го разберам, не го разбирам и нема. Ако само се обидувате да ме тролате, сум видела и полошо, ќе ве избришам и ќе продолжам понатаму. Но, ве молам, ако имате барем малку пристојност, само престанете да му го правите ова нему и мене, па и на сите нас, точка. Глупаво е, губење време и енергија е, и верувајте ми, НЕ е она што тој би го сакал.
Вилијамс, кој беше познат по филмови како „Добро утро“, „Виетнам“, „Друштво на мртвите поети“, „Госпоѓа Даутфаер“ и многу други, се верува дека се борел со депресија во времето на неговата смрт.
Неговата сопруга, Робин Шнајдер, објасни дека депресијата е предизвикана од деменција со тела на Луи (LBD), за која дознала дури по обдукцијата.
Ова не е прв пат режисерката Зелда Вилијамс да ги критикува верзиите на нејзиниот татко генерирани од вештачка интелигенција, кој си го одзеде животот во 2014 година во својот дом во Калифорнија на 63-годишна возраст.
Во 2023 година, во објава на Инстаграм во која ја поддржуваше кампањата против вештачката интелигенција од страна на американскиот медиумски синдикат SAG-Aftra, таа ги опиша обидите за рекреирање на неговиот глас како „лично вознемирувачки“, додека посочуваше на пошироки импликации.
Нејзината последна објава е реакција на трендот на социјалните медиуми каде што се анимирани слики од луѓе кои починале, со натписи како „вратете ги вашите најблиски во живот“.
Вилијамс продолжи: „Гледајќи како наследството на вистински луѓе се сведува на „ова изгледа и звучи малку како нив, па доста е“ само за другите луѓе да можат да прават ужасни објави на Тик-Ток, исмејувајќи ги, е излудувачко – продолжи таа.
– Вие не создавате уметност, туку правите одвратни, премногу обработени хот-догови од човечки животи, од историја на уметност и музика, а потоа ги туркате во грлото на некого и се надевате дека ќе ви дадат палец нагоре и ќе им се допадне. Тоа е одвратно.
Таа заклучи: „И престанете да го нарекувате „иднината“, вештачката интелигенција е само лош рециклирач и го повраќа минатото за повторно да се консумира. Вие цицате содржина како човечки стоногалки, и тоа од задните нозе, додека луѓето напред се смеат и се смеат и консумираат и консумираат.“ (Човечката стоногалка е референца на филмот за телото од 2009 година)
Најновите коментари на Зелда Вилијамс доаѓаат веднаш по уште една холивудска сензација, појавата на „актерка генерирана од вештачка интелигенција“, Тили Норвуд.
АИ актерката е создадена од холандската актерка и комичарка Елин ван дер Велден, која наводно рекла дека сака Норвуд да биде „следната Скарлет Јохансон“.
Во соопштението, SAG-Aftra рече дека Норвуд „не е актерка, туку компјутерски генериран лик обучен врз основа на работата на безброј професионални изведувачи.
– Таа нема животно искуство од кое може да се црпи, нема емоции и, од она што го видовме, публиката не е заинтересирана да гледа компјутерски генерирана содржина што е исклучена од човечкото искуство – додаде синдикатот.
Актерката Емили Блант неодамна исто така рече дека идејата за Норвуд ја смета за застрашувачка.
Ван дер Велден подоцна во соопштението рече: „За оние кои изразија негодување поради создавањето на Тили Норвуд, треба да знаат дека таа не е замена за човечко суштество, туку креативно дело – уметничко дело. Како и многу други форми на уметност пред неа, таа поттикнува разговор, а тоа само по себе ја демонстрира моќта на креативноста“.