ЗА СОЦИЈАЛНОТО ПРЕТПРИЕМНИШТВО И АЈВАРОТ ОД ЛЕБАНЕ За АРНО, за убаво…
Патувањето во Лебане, во соседна Србија викендов беше можност да се запознаеме со успешната приказна на социјалното претпријатие „Раданска ружа“, приказна за тоа како ајварот од Лебане стигнал до европскиот пазар, па и пошироко. Патувањето во организација на АРНО е дел и од прекуграничниот проект „Социјални претпријатија за економски развој и социјална инклузија”, кој се одвива паралелно, во Македонија и во Србија. Еве ги впечатоците за патувањето, за домаќините и за сопатниците
Изминатиов викенд бев дел од групата која беше во студиска посета на социјалното претпријатие „Раданска ружа“ во Лебане, соседна Србија, а во организација на АРНО.
За оние кои не знаат, социјално претпријатие е претпријатие кое како и сите други претпријатија прави профит, но профитот не е крајната цел. Имено, поголемиот дел од профитот се реинвестира во потребите на заедницата.
За оние кои не знаат пак што е АРНО, станува збор за здружение за социјални иновации со посебна мисија за развој и имплементација на социјални иновациии и промоција на нови опции и современ технолошки пристап за подобрување на општеството. Оваа асоцијација за развој на нови опции е истовремено и асоцијација на тоа што во речникот можете да го најдете како објаснување за зборот АРНО, значи, „добро“, „убаво“, сѐ што е спротивно од неарно. А оснивач и мозок на АРНО е Ирина Јаневска.
Целиот текст прочитајте го на порталот „Арт кујна“.