НЕ БЕШЕ БУНТОВНИК, БЕШЕ ГЕНИЈАЛЕЦ Приказна за момчето кое училиштето не го разбираше
Сè што возрасните го сметаа за „проблем“ на Лука, всушност беше последица на училишниот систем кој бара апсолутна послушност – седење мирно, тивко и движење со исто темпо. Но, некои умови едноставно не можат да функционираат во таква средина. Овие деца не одбиваат да учат, нивната љубопитност и енергија се толку силни што системот станува пречка за нив, пишува Psychology Today.
Првиот ден од училиштето, Лука влезе во училницата со сериозно „досие“ – дијагноза на ADHD и долг список на проблеми во однесувањето. Со години, тој беше трн во окото на своите наставници: избегнуваше групна работа, имаше напади на бес и постојано ги прекинуваше часовите. Сè укажуваше на уште една тешка учебна година.
Но, во текот на првата недела, стана јасно дека официјалните извештаи не ја кажуваат целата вистина. Секое утро, Лука нуркаше во креативниот свет на ЛЕГО коцките или микроскопите. Неговите конструкции беа промислени, значајно сложени и далеку над нивото на неговите врсници. Еднаш изгради спирална кула што ја нарече „Doarchijev“ – нешто за кое ниту еден возрасен не слушнал. На само седум години, тој лесно разбираше концепти како што е сложена инфлација, едноставно затоа што беше заинтересиран за она за што постојано зборуваше неговиот татко.
Децата не треба да бидат послушни за да бидат успешни
Сè што возрасните го сметаа за „проблем“ на Лука, всушност беше последица на училишниот систем кој бара апсолутна послушност – седење мирно, тивко и движење со исто темпо. Но, некои умови едноставно не можат да функционираат во таква средина. Овие деца не одбиваат да учат, нивната љубопитност и енергија се толку силни што системот станува пречка за нив, пишува Psychology Today.
Повеќе за ова прочитајте ТУКА.