НАНОШИП: ТРЕНД НА ЗАБАВУВАЊЕ БЕЗ ОБВРСКИ Генерацијата Z има проблем кога станува збор за посветеност и врзување

Наношип е еден од најпопуларните трендови за запознавање денес. Не вклучува никакви очекувања или обврски. обично произлегува од спонтана привлечност или заеднички моменти и брзо исчезнува поради недостаток на емоционална поврзаност и намера за воспоставување на долгорочна врска

141

Светот на романтиката помина низ многу трендови на запознавање и врски, а потоа се појави уште еден краток и сладок тренд на забавување.

Наношип се концентрира на уживање во моментот, дури и ако тоа трае само неколку секунди или минути. Можеби сте на забава, се возите во јавен превоз или едноставно уживате во шопинг кога одеднаш ќе забележите некого. И двајцата брзо ќе почувствувате взаемна желба, но не ја претворате во врска. Нема ветување за повторна средба или разговор. Едноставно уживате во моментот без очекувања или обврски.






Што е наношип?
Кога станува збор за претставниците на генерацијата Z, се чини дека има проблеми кога станува збор за посветеност и врзување. Во студија од 2020 година објавена во Frontiers In Psychology, истражувачите откриле дека помладите луѓе почесто наведуваат дека се сами затоа што не сакаат да се врзуваат. Ако обврзувањето ве спречува да влезете во сферата на романтиката, обидете се со наношип. Станува збор за нов тренд за забавување што наводно бил измислен во 2024 година од онлајн платформата за запознавање Тиндер. Тоа е краткорочна или минлива врска со некој што не го познавате.

Повеќе за ова на „Мајка и дете“.

Поврзани содржини