ИНФЛУЕНСЕРКАТА РОЗИ ИМА 130.000 СЛЕДБЕНИЦИ И СЕКОГАШ ИЗГЛЕДА СОВРШЕНО Арно ама – не е човек!
Таа пее, танцува, модел е, но ништо од тоа не е реално, таа е виртуелна инфлуенсерка. Во Јужна Кореја, главниот град на пластичната хирургија, постои загриженост дека виртуелните инфлуенсери би можеле дополнително да ги поттикнат нереалните стандарди за убавина.
Прекрасната Рози на Инстаграм ја следат повеќе од 130.000 луѓе со кои споделува фотографии од нејзините авантури, а нејзината шминка е секогаш беспрекорна, нејзината облека изгледа како од модните писти, но ништо од тоа не е реално.
Рози е јужнокорејска виртуелна инфлуенсерка, дигитално изведена личност која е толку реална што луѓето често мислат дека е вистинска жена, иако не е.
„Дали си вистинска личност? Или си робот?“, често ѝ ги поставуваат овие прашања во коментарите на Инстаграм. Компанијата Sidus Studio X со седиште во Сеул, ја создала Рози. Тие за Си-Ен-Ен рекле: „Таа е способна да направи сè што луѓето не можат да го направат, во облик најсличен на човекот“.
Откако беше лансирана оваа виртуелна инфлуенсерка, таа склопила договори со брендови и спонзорства, одела на пистата на виртуелни модни ревии, па дури и објавила два синглови.
Индустријата за виртуелни луѓе цвета, а со тоа и новата економија каде славните личности никогаш не стареат, не предизвикуваат скандали и се дигитално беспрекорни, а сето тоа предизвикува тревога кај луѓето во земјата кои се опседнати со недостижните стандарди за убавина.
Повеќе за ова на порталот „Мајка и дете“.