ГОРДАНА ЦВЕТАНОСКА, ДОЛГОГОДИШНА НОВИНАРКА СО ЗЕМЈОДЕЛСКО ПЕДИГРЕ Семејната љубов кон храната спакувана во зимници

Осумдесетгодишната Драгица е столбот врз кој се изродила идејата на нашата соговорничка, инаку, долгогодишна новинарка, заедно со семејството да почне бизнис со производство на домашни зимници. „Искуството, рецептите и знаењето се во нејзини раце, а тајната на вкусниот ајвар е во тоа да не претераш со маслото и да го тргнеш навреме од огнот. Ете таа мајсторија се учи со добар наставник, а таа е најдобриот“, вели Гордана Цветаноска, жената која стои зад брендот „Бавчика“.

461

Гордана Цветаноска и нејзиниот сопруг Бранко ги запознавме неодамна, на Слоуфуд салон 2022 во хотел „Лимак“. Стоеја насмеани пред паното на кое пишуваше „Бавчика“, а на масата пред нив беа изложени нивните производи, ајвар, лутеница, домашни сокови, како оние што ги правеа порано нашите мајки и ги викаа „домашен фруктал“, мармалад од кајсии, доматино сос со пиперка, лукче, кромитче, ловор и оригано, сок од домати.

Нејзиниот лик ни се виде познат, но излезе дека не се знаеме, ама сме колешки. Имено, Гордана е во новинарството 30 години, од кои, последниве 5 во Радио „Пела“ за кое вели дека е радио што сака да биде телевизија, а тоа и е, иако не во класична смисла на зборот.






„Создаваме секојдневна двочасовна видео/аудио програма која е едукативна, забавна и информативна, во живо, преку нашиот канал на Фејсбук, заедно со колегите Елизабета и Никола. Паралелно, информативните содржини ги креираме и на порталот радиопела.мк. Новинарството во Македонија е на најниски гранки и мислам дека нашата генерација (надвор од Скопје) е последната која партизански се бори да ги одржи локалните медиуми. Тоа е љубов која нема да запре“, вели колешката која покрај новинарската работа, има уште една – бавчата и расадникот. И двете ги работи со голема љубов.

Целиот текст прочитајте го на порталот „Арт кујна“.

Поврзани содржини